duminică, 29 noiembrie 2009

Rugaciune


"Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si drept, ca sa ne ierte pacatele si sa ne curete de orice nelegiuire." (1 Ioan 1:9)

Doamne Isuse , recunosc din Cuvantul Tau ca sunt un pacatos pierdut. Am nevoie de Tine. Iti marturisesc pacatele si vina mea. Pana acum am trait viata pe cont propriu. Te rog, iarta-mi minciunile, ura, gelozia, lipsa de dragoste, nedreptatea si caile mele imorale. Imi pare rau cu adevarat pentru pacatele mele. Te rog, iarata-ma si curata-ma!
Sangele Tau a curs pe cruce si pentru mine. De acum inainte, te rog, ia in stapanire viata mea deplin! Schimba-ma, ca sa fiu ceea ce vrei Tu sa fiu. Imi deschid inima Tie acum. Cuvantul Tau spune ca cine Te primeste, va deveni un copil al lui Dumnezeu. Vino si ocupa primul loc in viata mea - fa-ma un copil al lui Dumnezeu! Si, pentru ca respecti ce ai promis, cred ca m-ai primit acum ca pe copilul lui Dumnezeu. Ma incred in promisiunile Tale sfinte.
Te rog, continua sa ma cureti de orice pacat de care nu sunt contient acum. Doamne Isuse, ia loc in viata mea ca Domn! Vreau sa Te urmez oriunde ma duci. AMIN!

Niciun comentariu: