sâmbătă, 14 noiembrie 2009

"Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu..."(Iov 19:25)



Eu stiu ca am o tinerete
Nemaisfarsita la Isus.
Chiar daca-n lume batranetea
Puterile din trup mi-a dus,
Eu stiu, eu stiu, eu stiu, ca am o tinerete
Nemaisfarsita la Isus.

Eu stiu ca am sa cant odata,
Cu toti cei dragi imbratisat.
Chiar daca azi traiesc in lacrimi,
De cei iubiti prea-ndepartat,
Eu stiu, eu stiu, eu stiu, ca am sa cant odata
Cu toti cei dragi imbratisat.

Eu stiu ca Rascumparatorul
Si Dumnezeul meu e viu.
Chiar nimicit sa-mi fie trupul
Si chiar uitat de toti sa fiu,
Eu stiu, eu stiu, eu stiu, ca Rascumparatorul meu
Si Dumnezeul meu e viu.

Eu stiu ca-L voi vedea pe Domnul,
Si El va fi rasplata mea.
Chiar daca viata mea din lume
Si moartea fi-mi-ar cea mai grea,
Eu stiu, eu stiu, eu stiu, ca-L voi vedea pe Domnul,
Si El va fi rasplata mea.

~Samanta Buna~

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Da incarcate de rezonanta inimii, de nadejde, aceste versuri imi aduc aminte de o melodiedraga mie:
Da, stiu bine in cine ma incred
Nu ma va desparti nimic de EL
Imi va da partea vesnica,
Cand va fi sa vina EL!
O DUMINICA BINECUVANTATA SA AI DRAGA MEA!