duminică, 4 octombrie 2009

Eu am aflat Iubirea


Eu am aflat Iubirea cea necrezut de rara,
iubirea dupa care au plans cautandu-o mii,
si negasind-o-n lume, au plans zdrobiti ca nu e,
- dar este, este, este - o, suflete, sa stii,
slavit sa fie Domnul - Iubirea e Isus,
toti cei ce vin sa-L caute sa creada ce le-am spus.

Eu am aflat Iubirea, nu umbra ei ce trece,
si nu parerea carei-a inselat pe mii,
ci ea, chiar ea, cea dulce, puternica si sfanta,
caci este, este, este- o, suflete, sa stii,
slavit sa fie Domnul - Iubirea e Isus,
toti cei ce vin si-L afla vor crede ce le-am spus.

Eu am aflat Iubirea, si-am strans-o-n tinerete,
de ziua Cincizecimii cand au aflat-o mii,
- de-atunci pasim alaturi, avand aceleasi fete,
- ea este, este, este - o, suflete, sa stii,
slavit sa fie Domnul, Iubirea e Isus,
toti cei ce vin si sufar vor crede ce le-am spus.



~Traian Dorz~


Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

...slavit sa fie Domnul - Iubirea e Isus,
toti cei ce vin sa-L caute sa creada ce le-am spus
Frumoase si adevarate versurile si mesajul e ste clar pentru cititor.
Te invit sa-ti ridici un Premiu de pe 'hai la plimbare'. Ti-l daruiesc cu mare placere si il meriti!
O seara cu iubire sa ai draga mea!