duminică, 9 august 2009

Dumnezeu iti spune



Cand spui "Nu pot sa rezolv problemele..."
Dumnezeu iti spune "Eu iti calauzesc pasii" (Proverbe 3:5-6)

Cand spui "Este imposibil..."
Dumnezeu iti spune "Totul este cu putinta" (Luca 18:27)

Cand spui "Ma simt singur..."
Dumnezeu iti spune "Nu te voi lasa, nici nu te voi parasi" (Evrei 13:5)

Cand spui "Nu pot sa fac asta..."
Dumnezeu iti spune "Toate le poti face" (Filipeni 4:13)

Dumnezeu iti spune "Te iert" (1 Ioan 1:9, Romani 8:1)
Atunci cand spui "Nu merit iertarea..."
Cand spui "Mi-e teama..."
Dumnezeu iti spune "Nu te teme, caci Eu sunt cu tine" (Isaia 41:10)

Cand spui "Sunt foarte obosit..."
Dumnezeu iti spune "Eu iti voi da odihna" (Matei 11:28-30)

Cand spui "Nimeni nu ma iubeste cu adevarat..."
Dumnezeu iti spune "Te iubesc" (Ioan 3:16, Ioan 13:34)

Dumnezeu iti spune "Iti voi arata calea" (Psalmul 32:8)
Atunci cand spui "Nu stiu cum sa merg mai departe..."

Cand te intrebi... "Ce cale ma conduce la Dumnezeu...?"
Dumnezeu iti spune "Fiul meu preaiubit, Isus Hristos " (1 Timotei 2:5, Fapte 4:12, Ioan 3:16)

Niciun comentariu: