vineri, 28 august 2009

Asteapta


Te-am strigat cu disperare, cu-nfrigurare si plangand...
Am auzit o voce blanda si uimitoare raspunzand.
Te-am rugat sa-mi dai lumina, calauzirea inteleapta
Cu nesfarsita bunatate... mi-ai spus numai atat: "ASTEAPTA!!"

S-astept?... ce sa astept? de ce? stateam infrant si ratacit..
Oare e mana Ta prea scurta? urechea Ta n-a auzit?
In genunchi... a cata oara? Te-am implorat un semn sa-mi dai?
Vreau un raspuns la rugaciune!! Spune-mi "mergi" sau spune-mi "stai" !

M-ai invatat sa vin la Tine, sa cer, sa cred si voi primi
Ai promis ca esti cu mine sa ma ajuti oriunde-as fi!
Dar ma simteam pierdut si singur si strigam..Tu raspundeai in soapta
Cu dragoste si cu rabdare "copilul Meu iubit: ASTEAPTA!!"

Eram dezamagit si totul mi se parea cumplit, nedrept...
Priveam spre cer cu neputinta... sa mai astept?? dar ce s-astept?
Atunci ai coborat la mine, m-ai privit in ochi, plangeai
Mi-ai spus; "Doreai un semn? o voce? atat e tot ce iti doreai?"

As fi putut sa clatin muntii, sa-ntunec soarele pe cer...
As fi putut s-aprind vazduhul; sa-i inviez pe cei ce pier!
Daca ti-as arata intr-una ce sa alegi sa-ti fie bine
Tu ai avea raspuns la toate... dar... nu M-ai intalni pe Mine!

Nu ai putea sa simti iubirea cu care ii inconjor pe sfinti
Nu ai putea primi puterea pe care o dau celor infranti
N-ai astepta tacut o raza, s-alunge norii disperarii
Nu ai simti odihna sfanta venita-n urma incercarii!

N-ai sti sa umbli prin credinta, nu M-ai vedea ca-S langa tine
Inima ta cea zbuciumata nu s-ar mai odihni in Mine!
Nu ai cunoaste revarsarea iubirii Mele pe deplin,
Cand Duhul Sfant iti umple viata cu pace si cu har divin.

Daca durerea ta ar tine o clipa... nu ai lupta!
Nu ai cunoaste biruinta, ce poti s-o ai prin jertfa Mea!
S-ar implini visele tale, dar dorul Meu s-ar spulbera
N-as mai putea sa fac din tine o perla in comoara Mea!

DECI, fiul Meu, mergi prin furtuna, gandind la zilele senine
STIIND ca cel mai mare dar e sa Ma-ntalnesti pe Mine!!
Chiar daca nu gasesti raspunsuri, si viata-ti pare prea nedreapta
Sa-ti amintesti ca sunt cu tine... chiar si-atunci cand spun...ASTEPTA!!

~autor necunoscut~

Niciun comentariu: