marți, 30 iunie 2015

Rulouri de vinete cu sos de rosii si legume

Ingrediente rulouri:

  • 1 vanata potrivita
  • 150g branza 
  • 2 ardei rosii copti
  • 2 catei usturoi
  • sare
  • cascaval
Mod de preparare:
  • Vanata se curata de coaja, se taie felii si se pune pe tigaia grill.
  • Intr-un bol amestecam branza cu ardeii copti si usturoiul maruntit.
  • Luam o felie de vanata punem intr-un capat o gramajoara de compozitie si rulam.
Ingrediente sos de rosii si legume:
  • 4 ciuperci
  • 6 rosii cherry
  • 2 ardei rosii copti
  • 400g sos de rosii cubulete 
  • 1 felie vanata
  • 1 ceapa mica
  • 1 catel de usturoi
  • sare, oregano, busuioc
Mod de preparare:
  • Se caleste ceapa, se adauga felia de vanata taiata cubulete si coditele de la ciuperci.
  • Ciupercile si rosiile le punem pe gratar alaturi de feliile de vanata.
  • Ardeiul copt l-am avut la congelator.
  • Cand sunt calite legumele, adaugam rosiile taiate cubulete, ardeiul copt maruntit apoi sosul de rosii.
  • Lasam sa se caleasca apoi adaugam usturoiul si condimentele ( sare, oregano, busuioc).
  • Sosul obtinut l-am pus la scurs pt a unge la final rulourile cu sos de rosii.
  • Dupa ce am scurs sosul l-am pus intr-un vas termorezistent.
  • Am asezat rulourile in vas apoi le-am uns cu sosul de rosii, am ras cascaval.
  • Am acoperit vasul si l-am dat 30 min la cuptor, 20 min acoperit si 10 min descoperit.
  • L-am servit alaturi de spaghete.




Niciun comentariu: