sâmbătă, 24 martie 2012

Ciuperci cu sos de smantana (legume in sos alb )


Ingrediente:
  •  500 g ciuperci
  • 500 ml smantana pt gatit
  • 1 ceapa mica
  • 1 morcov
  • 1 ardei rosu 
  • patrunjel, marar
  • sare, piper, vegeta
  • 2 linguri de faina
Mod de preparare:
  • Se curata morcovul, ceapa si se taie marunt impreuna cu ardeiul. Se pun la calit in putin ulei iar dupa cateva minute adaugi putina apa calduta ca sa fiarba legumele.
  • Ciupercile se spala in apa rece, eu le-am curatat de pielite, apoi le tai felii subtiri. Le adaugam peste legumele din tigaie dar nu mai adaugam apa peste pt ca ciupercile lasa apa si se "topesc" (dintr-o tigaie plina de ciuperci am ramas cu cateva ).
  • Le condimentam cu sare, piper si vegeta.
  • Cand sunt aproape gata legumele, preparam intr-un bol sosul alb: 2 linguri de faina impreuna cu 500 ml smantana pt gatit. eu le-am batut cu telu pt a nu avea cocoloase de faina.
  • Sosul alb se toarna peste legume initial pare lichid dar in cateva secunde se ingroase.
  • Adaugam patrunjelul si mararul dupa gust.



Niciun comentariu: