marți, 2 februarie 2010

Inalta rugaciuni


Atunci cand cuvintele oamenilor provoaca in tine rani ce dor...atunci cand pietre sunt aruncate inspre tine fara mila...atunci cand nu e nimeni sa-ti ofere ajutor...atunci cand cei mai buni prieteni te ranesc adanc in inima...atunci cand nu mai vezi soarele de dupa nori...atunci pune-te pe genunchi si vei fi aproape de cer...pune-te pe genunchi si vei simti cum bate pentru tine, inima de Tata a lui Dumnezeu!

Daca Domnul iti inchide o usa...El iti va deschide alta!

5 comentarii:

Miriam spunea...

Foarte frumoase îndemnuri! Le simt că sunt spuse din adâncul inimii!

Cata spunea...

,,.. pune-te pe genunchi si vei simti cum bate pentru tine, inima de Tata a lui Dumnezeu!"

Cine poate egala dragostea lui Dumnezeu pentru noi?

Anonim spunea...

Mi-au ajuns la suflet aceste cuvinte, nu o spun doar pentru a mă afla în treabă, asta simt la fiecare legătură cu El.

Gânduri bune, draga mea!

marius spunea...

Rugaciunea este telefonul mobil care intra in legatura cu DOMNUL,daca vii inaintea lui cu o inima curata .
Cauta sa te rogi lui DUMNEZEU nu pentru urechile oamenilor.
Daca bucuria rugaciuni nu mai este in viata ta,atunci nu mai spune ca esti crestin.
Frumoase cuvinte si mai ales adevarate si testate.Cine nu se regaseste in aceste cuvinte ,nu va intelege nimic.

Marian spunea...

Intradever de multe ori nu realizam ceea ce Isus a facut pt noi, noi nu meritam iertarea Lui. Daca am realiza acest lucru la fel i-am ierta si noi pe cei din jurului nostru.