joi, 24 decembrie 2009

Astazi, iarasi e Craciun

Astazi, iarasi e Craciun!
Auzi, cantece rasun
Si ne amintim voios,
Azi, ca S-a nascut Hristos.
Domnul cerul a lasat
Si de noi S-a indurat,
Intr-o iesle S-a nascut,
Ce iubire a avut!



/: Astazi iarasi e Craciun!
E Craiun! E Craciun!
Auzi, cantece rasun,
Pentru ca e iar Craciun! :/

Astazi iarasi e Craciun!
Ochii nostri vad minuni!
Daruri multe se impart
La bogat si la sarac.
Insa darul cel mai bun
Ce-l primim noi de Craciun,
Este Fiul celui Sfant,
Coborat azi pe pamant.

Astazi iarasi e Craciun!
Auzi, cantece rasun
Copilasi si oameni mari,
Bucurosi cu toti sunt iar,
Pot sa fiu eu intristat,
De Isus cand sunt salvat?
Cand e El al meu Pastor
Si al meu Ocrotitor?

2 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Oamenii, mulţi dintre ei au uitat să se mai bucure. Nu este nevoie să fii în top 300 pentru a fi fericit în aceste momente sau permanent...

Mulţumesc pentru colind.


Sărbători liniştite şi pline de iubire alături de cei dragi!

Jurnalul lui Mitrut spunea...

Îţi mulţumesc pentru urarea pe care mi+ai făcut-o pe blogul meu.
Îţi sun din toată inima ca şi acolo: "Să îţi păstreze şi să îţi mărească Domnul pasiunea pentru El!
Pace multă!"