luni, 19 iulie 2010

Fii alaturi de semenii tai!


Iată AICI un mod de a ajuta cu cei doi bănuţi...sau mai mulţi...
Înafară de sursa de mai sus, avem confirmarea telefonică despre această campanie de la Adrian Ciorna, preşedintele Habitat for Humanity.
El adresează rugămintea de a se face publicitate acestei campanii de ajutorare prin orice mijloc, şi chiar de a ajuta cu cei doi bănuţi...sau mai mulţi...

AICI alte informaţii despre reconstrucţia caselor afectate de inundaţiile din acest an.

~ preluat de pe blogul Marianei~

4 comentarii:

Miriam spunea...

Mulţumesc, Octavia! Eram aşa de supărată că nu primeam măcar o confirmare că îi mai pasă cuiva în felul acesta, că mă gândeam că închid blogul!...La ce bun să îl mai ţin, dacă nu reuşesc să îndemn la dragoste şi fapte bune? gândeam atunci...Dar o şoaptă mi-a spus: mai aşteaptă...mai este până la 31 iulie.
Am fost ieri la Dorohoi şi am văzut casele dărâmate şi peste 150 de perosne care dorm în nişte module, un fel de containere ca la transurile de mărfuri...E cumplit!
Când am trimis SMS am primit un răsouns de mulţumire care m-a surprins plăcut. Încercaţi şi voi! Cât e 2 euro? Dar de la mai mulţi se adună...

Rascumparati Vremea spunea...

Imi pare rau ca nu am vazut mesajul postat pe blogul tau mai devreme, dar am o perioada mai aglomerata:D
Cand stii ca ai intins o mana de ajutor cuiva in nevoie, te simti implinit.

Mihai Paun spunea...

Salut,
Vreau sa iti retin atentia pentru cateva secunde, eu mi-am facut un alt blog si vroiam sa facem din nou link exchange si cu blogul nou
Daca vrei poti adauga link-ul http://mihaipaun.ro/blog cu titlul Mihai Paun - Scrierile mele
Apoi te rog sa imi lasi un mesaj pe http://www.mihaipaun.ro/blog/link-exchange/ cu link-ul tau si numele pe care vrei sa il pun la mine in blogroll
Imi cer scuze de deranj si astept un semn de la tine
Mihai

Ana Maria spunea...

Doamne ajuta sa isi revina cat mai repede oamenii astia ca au mare nevoie de ajutorul si sprijinul nostru!
Multumesc pt faza cu sms-ul la 874, nu stiam, dar o sa popularizez si eu mai departe! :)