luni, 1 martie 2010

Aspecte fundamentale ale rugaciunii (16)

Raza de actiune a rugaciunii:

Crestinul are în viata lui doar o singura sursa de putere: Duhul Sfant. Isus a spus: "Veti primi o putere, cand Se va pogorî Duhul Sfant peste voi" (Fapte 1:8). El este sursa de putere din viata dumneavoastra. Totusi ceea mai minunata conexiune la aceasta putere spirituala este rugaciunea. Pot sa fac în rugaciune mai multe pentru Dumnezeu decat pot sa fac prin orice alt intermediu, chiar si decat prin slujire. Rugaciunea îl leaga pe omul puternic , pe cel tare (din Mat.12:29) din casa pe cînd slujirea înseamna numai a merge si a lua prada. Pot sa fac mai multe decat sa ma rog dupa ce m-am rugat însa într-adevar numi ramane nimic de facut decat sa ma rog mai înainte de a face ceva. Slujirea pe care eu io aduc lui Dumnezeu, desi importanta la randul ei, este limitata de spatiu. Totusi rugaciunea este nelimitata în raza ei de actiune. Ea poate sa acopere întreaga lume.
Prin rugaciune eu pot sa-mi petrec o jumatate de ora din viata mea în America de Sud, contribuind la Imparatia lui Dumnezeu prin a-i îmbarbata prin rugaciune pe misionari. Dupa aceea pot sa merg în Mexic si sa-mi petrec ceva timp, împreuna cu prieteni mei care slujesc acolo. Pot sa-i ajut în lucrarea si misiunea lor rugandu-ma pentru eficienta brosurilor pe care le distribuie si a cuvintelor pe care le rostesc. Dupa aceea pot sa ma mut în China si sa ma rog pentru cei care trec ilegal Biblii peste frontiera. 

Pot prin rugaciune sa ating o întreaga lume pentru Dumnezeu, si asta tocmai din camaruta mea de rugaciune.

~O VIATA EFICIENTA DE RUGACIUNE de Chuck Smith~   

Un comentariu:

marius spunea...

Rugaciunea este relatia pe care fiecare crestin trebuie sa o aibe cu DOMNUL.Cind nu mai este rugaciune in viata ta ,nu mai este pocainta.De multe ori auzim,ca nu se poate pogori Duhul Sfint ,fara o ru gaciune fiebinte.Este adevarat si daca cineva nu crede ,sa experimenteze.Rugaciunea personala trebuie sa fie intotdeauna,o foame nebuna.Roaga-te atunci cind simti nevoia sa te hranesti spiritual.Cind dispare foamea ,este o problema mare.
Cauta rugaciunea ca numai asa poti primi viza pentru imparatia cerului.