vineri, 11 septembrie 2009

Am invatat


Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
De catre oameni care nici nu te cunosc
Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat
Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.
Am invatat ca scrisul ca si vorbitul
Poate linisti durerile sufletesti
Am invatat ca oameni la care tii cel mai mult
Iti sunt luati prea repede
Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oameni si a-ti sustine parerile.

3 comentarii:

marius spunea...

Ca sa inveti trebuie sa vrei.
Invatind trebuie sa practici.
Practicind trebuie sa traiesti ce faci.
Trairea in DOMNUL trebuie sa se vada prin fapta si vorbire.
Invatind capeti cunostinta.

elena marin-alexe spunea...

Viata mea a fost schimbata in momentul intalnirii cu Isus Hristos.
Nu putem lasa oamenii sa ne schimbe traiectoria ....
O zi minunata sa ai cu si prin EL!

Geanina Codita spunea...

rândurile acestea au atins coarda cea mai sensibilă a sufletului meu.

Mulțumesc.

Te îmbrățișez cu toată dragostea!