marți, 8 septembrie 2009

Ador



Ador când am curajul să fiu puternică, dar ador mai mult momentele în care am curajul să recunosc că sunt slabă!

Ador când găsesc în mine putere de a ierta, dar mai mult ador momentele în care am curajul să recunosc că mie nu mi-am oferit iertare!

Ador când reuşesc să-i fac pe cei din jur să se simta iubiţi, dar mai mult ador momentele în care am curajul să recunosc că nu mă simt iubită!

Ador când sunt gata să mă lupt cu Goliaţii fiecărei zile, dar mai mult ador momentele în care am curajul să recunosc că mi-e frică!

Ador când mă simt stăpână pe situaţie, dar mai mult ador momentele în care am curajul să recunosc că am eşuat!

Ador să fiu apreciată, dar mai mult ador momentele în care am curajul să recunosc că nu am nici un merit.

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Ador sa fiu apreciata,dar mai mult ador momentele in care am curajul sa recunosc, ca nu am nici un merit.
Imi place asta.
O zi minunata si multe imbratisari cu drag!