miercuri, 27 februarie 2013

Am invatat

  • Am invatat ca evenimentele marunte ale zilei sunt cele care fac viata atat de extraordinara.
  • Am invatat ca sub fiecare carapace a sufletului unui om se afla cineva care tanjeste dupa apreciere si iubire. 
  • Am invatat ca Dumnezeu nu a facut totul intr-o zi. Ce ma face sa cred ca eu as putea? 
  • Am invatat ca oricine merita sa fie intampinat cu zambetul pe buze. 
  • Am invatat ca viata este dura, dar nu suficient de dura ca sa ma doboare. 
  • Am invatat ca daca las amaraciunea sa ancoreze in portul meu, fericirea va ancora in alt port. 
  • Am invatat ca daca doar o persoana imi spune ca i-am inseninat ziua, ea mi-a inseninat-o mie. 
  • Am invatat ca intotdeauna pot sa ma rog pentru cineva cand nu am puterea sa-l ajut in alt mod. 
  • Am invatat ca uneori am nevoie de o mana care sa ma sprijine si o inima care sa ma inteleaga...

Niciun comentariu: