miercuri, 14 noiembrie 2012

Budinca de broccolli & cartofi cu gratar de vita


Ingrediente:

  • un manunchi de  broccolli
  • 4 cartofi
  • 200 ml lapte
  • 2 oua
  • 4 linguri smantana
  • 100 g cascaval
  • 1 lingura faina (sau pesmet)
  • 50 g unt
  • sare, piper
Mod de preparare budinca:
  • Curatam cartofii de coaja si ii taiem rondele. Punem pe foc o cratita cu apa si un praf de sare, iar atunci cand apa incepe sa fiarba adaugam rondelele de cartofi. Nu trebuie sa lasam cartofii sa fiarba de tot, ci trebuie sa ii fierbem doar pe jumatate, apoi adaugam in cratita buchetelele de broccolli si le oparim putin. Broccolli nu trebuie insa fiert mai mult de zece minute.
  • In timpul in care broccoli si cartofii sunt la fiert, vom incepe sa pregatim compozitia pentru budinca. Spargem intr-un vas cele doua oua, le batem putin cu telul, adaugam smantana apoi laptele.
  • Scurgem foarte bine broccolli si cartofii fierti si dupa aceea ii punem in vasul de jena tapetat cu unt si faina apoi presaram sare si piper.
  • Adaugam peste broccolli si cartofi cascavalul dat pe razatoarea mare apoi compozitia de budinca.
  • Preincalzim cuptorul si apoi introducem budinca de broccoli cu cartofi. Setam cuptorul la foc tare si lasam budinca la copt aproximativ 30 minute. Important este sa se coaguleze ouale (verificam asta clatinand putin vasul de jena) si budinca de broccolli sa se rumeneasca putin deasupra.




Mod de preparare gratar:
  • Am pregatit carnea tip snitele, le-am condimentat cu sare si piper, le-am uns cu ulei si le-am rulat ca sarmalele si le-am tinut intr-un castronel la frigider 12h.
  • Se incinge tigaia-grill, apoi am desfacut carnea si am pus-o la prajit.

Niciun comentariu: