marți, 30 martie 2010

Aspecte fundamentale ale rugaciunii (18)

Obiceiuri: 

Adeseori noi cadem victime unor ciudate obiceiuri în rugaciune. Daca suntem impresionati de un anume fel în care cineva se roaga, atunci vom introduce particularitatile aceluia în propriile noastre vieti de rugaciune.
Spre exemplu, as putea sa deprind un specific "glas de rugaciune" prin a-mi exprima cuvintele cu o mica vibratie si o anume intonatie ca, "Ooooh, Dumnezeuuule".
Bineînteles ca nu as îndrazni sa vorbesc cu cineva în felul acesta fiindca respectivul ar crede ca sunt anormal. Ma întreb ce m-as face daca copiii mei ar veni la mine si mi-ar spune, "Ooooh, draaaga Taticule!" De asemenea, rugandu-te în engleza veche suna si mai spiritual de atat. Astfel, pentru rugaciunile mele ma duc la engleza versiunii King James (care contine engleza veche, n.tr.) în loc de ceea a versiunii Standard Revizuite (o mai moderna traducere, n.tr.).
Insa, Isus a spus ca Tatal vostru stie de ce aveti nevoie mai înainte ca macar sa-i cereti Lui (Mat.6:8). Asadar, cereti-i numai! Dumnezeu nu are nevoie sa fie abordat ca o lista de cumparaturi, ci El va raspunde ori cu da ori cu nu, indiferent de felul în care o faceti.

Isus a spus, "Cereti [va rog, cereti], si veti capata" (Ioan 16:24). Prin a cere voi deschideti usa, adica îngaduiti ca Dumnezeu sa faca ceea ce El a dorit sa faca si sa va binecuvanteze asa cum a dorit s-o faca dintotdeauna.

~O VIATA EFICIENTA DE RUGACIUNE de Chuck Smith~  

5 comentarii:

angellino spunea...

Un mare adevar al zilelor noastre este ca suntem ca acum aproape doua milenii... nu stim sa ne rugam !
Dar am o bucurie deosebita ca si azi Duhul Sfant mijloceste cu suspine negraite pentru cei ce se roaga si astfel suntem ascultati de Dumnezeu !
Cred ca am invatat in timp ca nu trebuie sa I dau indicatii lui Dumnezeu ce sa mi dea ptr ca EL stie mai dinainte de ce am trebuinta.Da, frumos punct de vedere aratat in acest episod.

marius spunea...

Din ce cauza oamenii se deosebesc intre ei?Unii sint plini de ura,minciuna,mindrie,boala de a fi sef,iar altii se multumesc cu putinul.Diferenta ii ca unii il au in inima pe DOMNUL iar altii numai pe buze.Rugaciunea personala modeleaza omul si interior si exterior.
Sa cautam intotdeauna sa aratam dragostea lui DUMNEZEU,cu toate ca unii o ignora.Cine se insala ca EL ,ii numai pentru unii,va veni ziua cind vor regreta.
Nu te ruga sa te auda alti,ci roagate ca sa te auda EL.Nu cuvintele frumoase au trecere la EL,ci cele care vin dintr-o inima curata.

cella spunea...

Octavia,
gandeste-te cat de ciudat ar suna:
Stimate Dumnezeule, va rog sa binevoiti a-mi acorda atentia asupra unor aspecte urgente pentru mine. V-as ruga sa-mi acordati ajutorul in problema financiara, alungand criza in timp si spatiu. Apoi, v-as mai ruga sa aveti grija ca parintii mei sa mai traiasca un pic si eu sa fiu sanatoasa.
Si, imi e jena sa va spun insa am neglijat in a fi atenta la ceea ce dumneavoastra ati spus si am mintit, am furat si ... ceea ce va rog este sa aveti ingaduinta fata de mine.
Imi place ca rugaciunea mea sa sune asa: Tata, sunt disperata. criza asta efectiv ma ingroapa, parintii nu stiu ce boala au insa Te rog sa ii vindeci, asa cum stii Tu. Am incredere in Tine, ma agat de dragostea Ta, imi place sa tau langa inima Ta si sa Te las sa ma iubesti. Te iubesc.

NIKE B. spunea...

Sper ca Dumnezeu să nusi ia măna de pe noi ,el e singurul care ne dă sperantă .

Dacă vreti să faceti un schimb de linkurii cu blogul meu : Pescuit http://pescuitamator.blogspot.com/
va rog sămi dati un răspuns . Cu stimă si respect NIK

NIKE B. spunea...

OK eu team adăugat ,o seară bună